مشاوره انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری مهندسی کشاورزی خاکشناسی

تبلیغات

مشاوره انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری مهندسی کشاورزی خاکشناسی

 

 

مشاوره انجام پایان نامه مهندسی کشاورزی خاک شناسی

 

مشاوره انجام پایان نامه خاکشناسی در این مقاله مورد بررسی قرار می‌گیرد.مهندسی کشاورزی خاکشناسی یکی از رشته های کاربردی در عرصه کشاورزی و منابع طبیعی است که به بررسی وضعیت خاکهای کشاورزی و منابع طبیعی می پردازد. دانشمندان علوم خاک به مطالعات بنیادی خواص خاک و فرآیندهایی که در محیط متخلخل و چندفازی خاک رخ می دهد می پردازند. به طوری که در این محیط (خاک) موجودات زنده خاک؛ انتقال آلاینده ها، تثبیت دی اکسید کربن، حاصلخیزی خاک، فرایندهای موثر در تشکیل و تکامل خاک و غیره مورد بررسی قرار می گیرند.

انجام پایان نامه خاکشناسی در تمام گرایشها در مقطع ارشد و دکتری

مهندسی خاکشناسی دارای چهار گرایش فیزیک و حفاظت خاک، شیمی و حاصلخیزی خاک، بیولوژی خاک و پیدایش و رده بندی خاک می‌باشد.

انجام پایان نامه خاکشناسی فیزیک و حفاظت خاک

یکی از گرایشهای رشته خاکشناسی در مقطع ارشد و دکتری، فیزیک و حفاظت خاک می باشد. در این گرایش مباحث مربوط به فرسایش خاک، انواع فرسایش، تغییر اقلیم و تأثیرش روی فرسایش و میزان گرد و غبار، آبخیزداری و مدیریت حوزه های آبخیز، روش حفاظت خاک اعم از مکانیکی، بیولوژیک و تلفیقی مورد بررسی قرار می گیرند. همچنین در این گرایش مباحث مربوط آلودگی و انواع آلودگی ها و انتقال آن ها در خاک و بهسازی خاکها به روش های مختلف از دیگر مباحثی است که پژوهشگران این رشته علاقه مند به تحقیق در آن هستند.

انجام پایان نامه خاکشناسی پیدایش و رده‌ بندی خاکها

پیدایش و رده بندی خاک ها به مباحث مربوط به پیدایش و تکامل خاک تحت تأثیر مواد مادری، زمان، اقلیم و سایر موراد دیگر می پردازد. در این گرایش رده های خاک، نام گذاری رده های خاک، انواع رده های خاک، ویژگی خاکهای هر رده، وجه تمایز هر رده خاکی و جدیدترین روش های شناسایی خاکها در کاربری های مختلف بالاخص کشاورزی و منابع طبیعی مورد بررسی قرار می گیرد.

انجام پایان نامه خاکشناسی شیمی و حاصلخیزی خاک

شیمی و حاصلخیزی خاکها یکی از گرایش های خاکشناسی است که به بررسی وضعیت آلودگی خاک و روش های انتقال آلودگی و کنترل آلودگی ها و همچنین حاصلخیزی خاک ها، روش های مدیریت تغذیه گیاه، کودها، انواع کودها، کوددهی و تکنولوژی ساخت کودها از مباحث مورد علاقه پژوهشگران این گرایش است.

انجام پایان نامه خاکشناسی بیولوژی خاک

گرایش بیولوژی و بیوتکنولوژی خاک یکی از گرایش های رشته خاک در مقطع ارشد و دکتری است که به بحث در رابطه با موجودات زنده خاک اعم از باکتری و قارچ ها و همچنین مباحث مربوط به کودهای بیولوژیک و آلی، کمپوست و هوموس و ورمی کمپوست می پردازد.





برچسب ها : ,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







.